maandag 30 september 2013

Vouwpagina's

Het open huis is geweest, dus ik mag de flappagina's aan jullie allemaal laten zien.
Speciaal voor hen die niet op het open huis waren, hierbij mijn flappagina.
Trouwens, wil je nog langskomen, mail me even om een afspraak te maken.

Het thema van de nieuwe producten is gourmandise (gulzigheid, maar ik noem het lekkernijen) en de nieuwe techniek is onder ander de flappagina of vouwpagina. Kwam het thema even mooi uit met de foto's die ik dit voorjaar in Brussel maakte van de heerlijke bonbons die je daar overal uitgestald vindt in de winkels.


De flappagina zit dicht
De flapt vouwt naar onderen open.

Pastille over een stempelafdrukje heen geeft een mooi chique effect
De gebruikte materialen:
GAB 7.. Sjablonenset Madrid/Sydney
TAM 48. Stempel Lekkernijen (gourmandise)
ALB 920/921 Flappagina's 7,80 voor 2 sets (ik gebruikte een halve set)
ACC 325 Pastilles (verkrijgbaar in verschillende afmetingen in rond en ovaal)

ENC 105 Inkt bruintinten
Papier in diverse bruintinten

(De materialen zijn bij mij te koop, klik op webwinkel in de menubalk bovenin)


Voor meer voorbeelden met de flappagina's klik hier.





1 opmerking:

  1. mooie pagina's ! heb je blog ook gevonden, en zal regelmatig eens komen piepen, weet niet of het volgen van je blog gelukt is...

    BeantwoordenVerwijderen