maandag 30 juni 2014

Sale, solden, opruiming

Als ik goed geïnformeerd ben is de vakantie in België begonnen. Traditioneel betekent dit opruiming bij Azza. Verschillende artikelen zijn in prijs verlaagd met kortingen tot 60%.
Klik hier om het bestand op originele grootte te bekijken.

Indien u iets wilt bestellen, mail me zo snel mogelijk. Ik wil 3 juli 's ochtends bestellen. Want op =op en het gaat supersnel.

Wees er snel bij en vul uw voorraad aan, voordat de mallen, stempels o.i.d. uit het assortiment verdwijnen. 

Let op de studio's die in de opruiming zijn van € 10,30 voor € 5,15 zijn zonder de mallen. En losse set bijbehorende mallen kost € 10,50. De mallen staan ook niet op het bijbehorende plaatje.
(dit zijn de studio's met de code ALI 50.)
De studio's waarbij de sjablonen wel afgebeeld staan (aanbiedingsprijs € 8,50) met code ALI 55. zijn wel inclusief de mallen.

Verzenden naar een DHL Servicepoint kost slechts € 4,-

Mocht u dit bericht pas later in de maand lezen en toch nog iets willen bestellen, mail me gerust voor meer info.

PS: ik weet pas sinds een uur welke producten er in de solden gaan. Ik kan er dus niet aan doen als u onlangs deze producten besteld heeft en er de normale prijs voor hebt betaald.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten