donderdag 4 september 2014

Open huis



Vrijdag 26 september en zaterdag 27 september houd ik open huis.
In mijn atelier kunt u dan de nieuwste materialen bekijken en natuurlijk de nieuwste voorbeelden!

Vrijdag 26 september van 15.00 tot 20.30
Zaterdag 27 september van 10.00 tot 12.30

Wilt u wel graag komen, maar kunt u niet op genoemde dagen/tijden? Neem contact op, dan maken we een afspraak. 

Locatie:
Mijn atelier
Breehorn 7B
8321 WP Urk

U kunt de nieuwste producten al wel bestellen! Zo kunt u bij het open huis de nieuwe producten gelijk meenemen.
Ik mag geen plaatjes tonen, dat mag pas na het open huis. Vandaar dat ik hier de pakketten noem en omschrijf.

PAN 014 Mandje open huis.
Deze set bevat: Kit AZZA Thema ‘Herfst’(boekje, stempels, blauw A4 sjabloon, kantendrukmotieven), kit AZZA Studio ‘Porto-Valparaiso’ en kit AZZA Focus (naam is nog geheim).
Prijs van € 81,90 voor € 77,80

PAN 015 Mandje 'Vallen' (geen idee waar vallen op slaat)
Deze set bevat: kit AZZA Studio ‘Porto-Valparaiso’ en kit AZZA Focus ‘(naam is nog geheim)’
Prijs € 49,30

PAN 020 Mandje 'beginner'
Deze set bevat: kit AZZA Scrap ‘Voyage’ en kit AZZA Scrap ‘Vacances’. Dat zijn dus de KIT 908 en KIT 900 die nu gewoon al in de verkoop zijn.
Prijs van € 60 voor € 57

PAN 016 Kaartenkit
Deze set bevat: kit AZZA Cards ‘Best Wishes’, 6 kaarten ‘Améthyst’, 6 kaarten ‘Rouge’, 6 kaarten ‘Naturel’, 8 bladen van bedrukt papier ‘Mauve’ en 8 bladen van bedrukt papier ‘Rouge'.
Prijs € 39,05

Volgende bestelling


Ik bestel weer op 13 september. Alle bestellingen (Open huis producten, nieuwe producten september, maar ook spullen uit de catalogus) leveren zatouts op. Voor elke bestelling van 30 euro ontvangt u een zatoutskaart van 150 zatouts. Met deze zatouts kunt u sparen voor gratis cadeau’s uit de klantenclub.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten